Thursday, July 21, 2011

Makan "Arabian food" boleh buat psiko ke? Biar betul !

 Assalamualaikum wbt
 Memang tak nafikan..
Makanan arab boleh buat anda psiko.
Lagi2 time tengah laporrrrrrrr gila2...
Sekali pandang bukan setakat boleh mengiurkan malah ia boleh menitikkan air liur anda.
Hahahaha...

Tak cayo laiee..

Eh apa yang aku duk merapu ni?
Alahaiii..


Okay youls semua.
Takde niat nak merapu pon..saje je nak kasi bosan sikit.
"Cett..bajet de orang duk bace belog whatever ko ni huh.."
Hahhaha...
pedulik apa aku.dorang baca ke tak.
Dorang tak baca dorang jugak yang rugi..
Tak tau tempat untuk melahap macam aku.
Hohohoho...

Gituuu...statement tak hengat..
Okla.. pot makan makanan arab yang sedap and terbaik untuk korang duk cuba.
Mana lagi kalau tak TARBUSH RESTAURANT.
And by the way,TARBUSH ni de banyak cawangan kat MALAYSIA
but yang aku pergi ni kat PENANG
Serius cantikk tempat dia..
Dah la mengadap laut..plus dengan dekorasi nye yang cantik..Lebanese style..
Ala-ala aku duk kat tepi laut MERAH gituu..padahal kat pantai feringgi je kot..
Tapi seriously best tempat dia.Kalau sape2 yang tengah jiwa berbunga2 tu.Memang sesuai sangatlah duk pi tempat macam ni.Tak rugi..Berbaloi2....

And menu yang aku order time tu ni huh MIXED GRILL
Ada udang,kambing,tomato..
Memang sedapp...
Semua di grill..
Yang paling sedap pasal dish ni is dia pnye tartar sauce added with some garlic.
Memang sedapp..Sampai tambah sauce..
And on the same time,kitorang order "briyani lamb".
Memang cukup makan untuk 3 orang.
Banyak giler..
Al-maklum jela..
Orang Arab kan makan banyak..
Kalau nasi tu tak sah kalau tak sebumbung..
Tinggi bukan main lagi..
Pasal tu la orang arab currently badan besar2...
If not mistaken la..from my own experience.hehe

Overall makan kat TARBUSH ni not bad.All in "A" grade.The service,the quality,the view,the menu.It suit with the price..Mahal2 pon memang ikut harga for 3 person just the difference that its serve in one plate.
Kalau aku time pergi ni aku mintak dia plate.So then,semua boleh rasa2.hehe
So then,apa lagi..

JOM LAH KE TARBUSH RESTAURANT SEKARANG!!
SELAMAT MENJAMU SELERA^-^''


If you love this entry.Do some comment okay..!!^-^

2 comments:

  1. tngok weastern nie tringat chix chop 5 hengget kat jb,, huhuu

    ReplyDelete
  2. ni bkn western la..ni lebanese food.mknn arab.

    ReplyDelete