Friday, November 11, 2011

Big Plate Subang la pulekkk...

 Assalamualaikum wbt..

Kalau hujung minggu kalau tak hang out ngan family mesti rasa macam bosan kan?
Itulah aku.Family is everyhting for me.Tanpa dorang sape la aku.Weakness and strenghtness semua dorang tau.Terutama sekali strengthness bab2 makan ni.Mesti dorang akan ambik rujukan kat aku ni huh.hehe..

Lain famili lain cara  untuk meluangkan masa hujung minggu.Bagi famili aku dorang ni suka ajak gi makan2.Kalau tak masak kat rumah maybe we will  sneak out find new restaurant kat area2 Selangor ni.

Actually,this restaurant yang nak di cite ni is one of my favourite place to be hang out with family.Lagi2 famili yang semuanye muka2 pelahap macam aku.hehe..
Seriously makan kat sini confirm puas hati.Makanan yang ade semua ala-ala Western.Mostly western food kebanyakan dorang serve ciput je lauk dia.Tapi kat BigPlate ni semua makanan dia boleh tahan manyak ohh..Perghh...berbaloi makan kat sini.Apa yang special makan kat sini dia punye Mushroom soup.


Mushroom soup dalam roti bun.
Senang takyah nak beli mangkuk segala.
Jimat...2 in 1.
Lepas soup dah abih telan jew roti tu.hoho

Yang ni pulak aiskrim three flavour.
Ini budak suka benor aiskrim.
Di serve juge dalam bun
This one pulak Ibu punye main course.
Fish and Chip.
Tengok tu chip dia manyak giler kan?
Confirm konyang
This one pulak apa entah menu nyew 
Lupa ler
Tapi yang ni ade daging kambing,lembu n ayam.
If not mistaken la..
Tak ingat apa name nye.hehe


And this one last but not least
Ayam Shah Alam
Aku yang punye!
hehe...
Boleh tahan sodap jugak ah..
Cuma muak sikit la.
Lagi2 orang yang tak berapa konan nak makan ayam bnyk sgt
Tapi taktaulah pasai pa aku duk nak sangat AyamShahAlam ni
Hohoho...
However it is,portion dia memang banyak and suite untuk orang yang kuat melahap.
hehe
Btw,bila lagi nak mai..meh la..
BigPlate ni located kat Subang Permai,dekat ngan Kg Melayu Subang.Mengadap Highway Guthrie.

You got it?
heehe




If you love this entry.Do some comment okay..!!^-^

No comments:

Post a Comment