Tuesday, November 22, 2011

Perlawanan Bola Sepak Sukan Sea yang 18 SX sangat!

Assalamualaikum wbt.
Haip haippp.hooray!
Yeah...Malaysia MONANGGGGGGGGGGG!!!!!!!!

Banggo den jadi warga MALAYSIA.
hehe
*selamo ni time bola jew duk blkg langsir.haha
Tapi harini HARIMAU harimau ku telah menunjuk taringnye!
YEAHHHHH!!!

Tajam woahhh taring MALAYSIA.
Don't play play ah!

Takziah IRWANSYAH,
Tahniah ANUAR JEN..
Apo kono mongono?
hehe

Apa2 pon sekarang status hangat kat FB semua orang cite pasal BOLA BOLA BOLA..
So boys..
Apa barang boys citer bola kelab english sana english sini.
Cu citer cikit pasal bola negara ini negara itu.
Baru patriotik sikit.
Bola sepak tang ni fanatik sikit pon takpe.
Alang2 patriotisme tersemat di hati kan?
Tak gituuu...
Alang2 pon de nilai jugak Malaysia menang esok Cutiiii...
hehe

However it is.Aku ni memang excited bonar nonton bola Sukan Sea ni.From the beginning until the end.Entah mood apakah aku ni.Entah lerr...Tapi pape pon aku ni suka benor tengok pemain Indonesia ni.For the first time,aku duk tertanya2 adakah itu Indonesia?
Macam tak jeww..
Awat encem sangat!
Kalah Khairul Fahmi youlss


VS
Siapakah jejak di atas nun?

Lain tak bukan...pemain Indonesia.Nama dia Bonai.
Nama unik gaya pon unik.Tak gituuu?
Apa yang aku duk syok sangat pasal dia ni cox dia ni duk suka sangat interframe kat dalam gambo.
Aku tak tahu ler dia memang kesukaan cameraman atas photogenik dia or memang dia memang ditakdirkan sentiasa di kaca TV.sampai bila dia takde aku macam risau semacam.
Eh,mana Bonai?
haha..

Yang aku tak tahan tengok pemain Indon ni.Time ade sekali tu pemain dia terlanggar ke tersepak ke apa ke time tu delah salah sorang tu macam ala2 injured kat part tu ler..Alahai..yang gitu2 tuu..
Tapi kot ye pon sakit jangan ler over sangat duk perbetulkan kon*** ko tu.Aku pulak yang malu tersipu kat situ.Tapi pape pon aku takleh ler nak salahkan dia sangat.Tapi yang bangangnye camera man nye nak jugak zoom zoom kat dia.Aduhaii...batal air semahyang aku seketika.hehe

But however it is aku tetap ngan satu prinsip dalam melakukan sesuatu..Setiap sang juara perlu berterima kasih pada pihak lawannya.Kalau pihak lawan tak kalah macam mana kita nak menang?betul tak,kengkawan..

SO
Tak ke gitu Bonai?
Eh kejap ko faham ke tak ni Bonai?
Joget ja tau!
hehe..
Peace youls!
Jangan ganyang gue pulek!



If you love this entry.Do some comment okay..!!^-^

No comments:

Post a Comment